Norsk side English site

Animasjon

Opplysninger
Fra Mandag til Fredag er jeg stort sett online mellom 16:00 og 21:00. I helgene er det mer sporadisk. Er det noe du lurer på er det bare å legge inn en melding i utropsboksen eller maile meg på kontakt.
Velkommen til en oppbyggelig dialog.

Aktivitet
Det er for øyeblikket 9 andre personer på websiden.
Lør. 27/07-24 Kl. 10:37
   Hovedsiden   Litteratur   Animasjon   Utrop   Kontakt   

Til alle gamle venner, arbeidskollegaer og bekjente som jeg forlot i Holmestrand på 80-tallet. Til alle kjære venner som jeg forlot i ”Småfolket”. Til min kone og våre kjære barn. Til mine to brødre. Til mine nåværende arbeidskollegaer og til enhver annen som vil låne meg øre og gi litt av sin dyrebare tid; Velkommen til Hvetekornet.no!

Mitt vitnesbyrdHensikten med dette nettsted er å vinne noen for Jesus Kristus, ved å formidle Kristi evangelium på en så enkel måte som mulig slik som det fra begynnelsen av og inntil idag er blitt meg gitt.

Jeg søker derfor alltid etter mennesker med et hjerte som tror at det Jesus lærte og befalte sine disipler å holde, det må også vi lære å holde, om vi skal komme til det samme resultat som er frigjørelse fra synden, slik at det kan gå oss velsignet og godt her i livet, ja til evig tid.

Mitt vitnesbyrd: Dersom du ønsker å lese om hvor jeg kommer fra, om hvordan jeg ble frelst, og om hvordan jeg kom til Brunstad Kristelige Menighet (BCC), på folkemunne i Norge kalt for "Smiths Venner", kan du klikke på fotografiet av meg.

Utropsboksen: Denne boksen er til for korte spørsmål, kommentarer, tips, osv. Dersom vi er inne samtidig kan vi kommunisere med hverandre. Det henstilles til konstruktiv og sømmelig tale. Banning, ukvemsord og kjødelige diskusjoner tolereres ikke og vil medføre utestengelse fra bruken av denne boksen.

Animasjon: Klikk på bildet i boksen eller linken i menyen for å se en liten filmsnutt av en troendes liv og utvikling. Denne animerte billedtale bygger på Kristi evangelium og apostlenes lære, noe også linken litteratur i hovedsak handler om.

Opplysninger: Denne boksen forteller om når det er mest sansynlig å treffe meg online.

Kontakt: Dersom det skulle være noe du lurer på eller har lyst til å si meg så ta gjerne kontakt via e-post.

Med vennlig hilsen Robert Johansen.


Utropsboksen
 
 
Copyright © 2012
Alt av innhold på denne nettsiden er beskyttet av åndsverkloven og loven om opphavsrett.
All kopiering, helt eller delvis, uten å oppgi opphavsmann eller nettadresse som kilde er ulovlig.

Administrasjon